środa, 21 sierpnia 2013

Przedwczesne komórki rakowe

Na ogół jestem miły dla  telesprzedawców. W każdym razie nie rzucam kurwami, pytanie, skąd mają numer to zwyczajowy szczyt mojej perfidii, bardzo zresztą rzadki. Ten system jest tak skonstruowany, że jest mnóstwo ludzi, których można bezkarnie opierdalać (ludzie pracujący na słuchawkach, kelnerzy, hostessy, dziennikarze), a nikogo opierdalać ni ma sensu. Więc kiedy dzwoni telesprzedawca pamiętam, że jest ofiarą tego systemu i w ogóle, że w systemie oszukańczej sprzedaży kołder za tryliard złotych czy innych cudowności jest nie dla własnej przyjemności ani z własnej woli, pamiętam, że kiedyś, w lepszym świecie to szefowie szefów tych ludzi będą za karę spać pod tymi kordłami i leczyć się magicznym elektronapierdalatorem usuwającym kurzajki.
No właśnie, a'propos elektronapierdalatora -  zadzwoniło dziewczę i zaczęło namawiać mnie na wyjazd do Medyni Głogowskiej na badania magicznym czymśtam prądowym leczącym wszystko (z wyjątkiem akurat jąkania, co by mnie żywo interesowało) i wrodzona ciekawość wzięła górę. Po informacji, że aparat wykrywa, cytuję ,,przedwczesne komórki nowotworowe'', nie wytrzymałem i zapytałem: ,,Ale jak to przedwczesne''?
Czyżby aparat rozróżniał raki na przedwczesne i raki w sam raz? Czyżby człowiek mógł wyjść z aparatu z wynikiem fenomenalnym, a potem zawinąć się w pół roku, bo aparat uznał, że jego komórki nowotworowe nie są przedwczesne, wręcz przeciwnie, są w sam raz i najwyższy czas na ciebie, dziadu?
Pytanie zbiło panią z tropu i zakończyło ciekawie zapowiadającą się wymianę myśli.

7 komentarzy:

  1. Mnie rozbraja najbardziej pełne zdumienia, szoku i niedowierzania, że chcę odrzucić tak atrakcyjną ofertę "Ale dlaczego???", kiedy oświadczam, że nie jestem zainteresowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nie rozbraja, nie śmieszy, nie denerwuje: ja bardzo, bardzo współczuję tym ludziom, że nie mają innej pracy, tylko muszą w tak poniżający sposób zarabiać za życie i to wcale nie kokosy. Na dodatek tłumaczyć się przed swym szefostwem (tu już o kokosach można mówić), dlaczego "ale dlaczego?"padło tylko raz i "ale dlaczego?" ten, do którego dzwonią, tak szybko odłożył słuchawkę.
    :(
    Spróbujcie popracować tak choć miesiąc, rozwali was. przedwcześnie was rozwali.
    PS Nie robię w takiej firmie, i broń mnie Panie, bym kiedyś musiała.
    dobrego! i empatii.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak. tak. na szczęście. inaczej nie byłoby litości, a nie lubię się pastwić.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest perfidia systemu, że ludzie naprawdę za coś odpowiedzialni sa nieosiągalni, a biorący udział w oszustwie ludzie też są ofiarami oszustwa i nieuczciwości.

      Jak szło tych 21 postulatów? Coraz częściej ma wrażenie, że nie o tako Polske walczyli obrońcy Monte Cassino.

      Usuń
    2. A oglądnij se reklamę w telewizji Stoperan jest lekiem na wszystko po Tatrze zatańczysz z wilkami a media coś tam nie są dla idiotów.

      Usuń
    3. Jak spamować fora, poziom mistrzowski: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?s=7688302a1f52fec694c70d4e502f9611&p=42033918#post42033918

      Usuń