sobota, 13 września 2014

Jak oszczędzić czas i pieniądze


Zbrodnicza ideologia dżęder, która zamordowała już 20 miliardów Polaków na całym świecie wciąż zbiera śmiertelne żniwo. Zanim doczytasz do końca ten tekst, 47 osób zarazi sie homoseksualizmem przez patrzenie na tęczę i umrze na HIV, a tymczasem tymczasem w szkołach wiszą krzyże, od czego nasze dzieci, stłamszone w katotalibańskim państwie wyznaniowym zapewne umrą, a wcześniej zagłosują na Kaczyńskiego, sprowadzając na Europę nazizm, faszyzm i Biedronkę od morza do morza.

Streściłem wszystkie przyszłotygodniowe tygodniki opinii, zaoszczędziłem wam czasu i pieniędzy, nie dziękujcie.

11 komentarzy:

  1. Zachwyconam.
    Nie tylko tygodniki. Miesięczniki, kwartalniki całe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbyś, ich liczba jest 44 i wszyscy maja Cię w dupie. Tak jak gęgor, łatwopalną tęczę, pedałów, którzy są i będą, bo takie jest życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poćwicz zrozumienie metatekstu. blisko jesteś. użyj głowy.

      Usuń
    2. Ćwiczę,Jarku, Januszu, Szymonie.

      Usuń
    3. hujowo ci wychodzi

      Usuń
    4. Okij. wyjątkowo chujowo.

      Usuń
  3. Ja mam prenumeratę - nic nie zaoszczędziłem... #smuteczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy! Dziękujemy! Dziękujemy! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, i fajnie, bo ja teraz mało mam czasu na śledzenie torów ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torów, umysłu nie śledziłaś, nigdy!

      Usuń