piątek, 19 października 2012

Rewolucyjna czujność

Albo mi się zdaje, albo plakaty Loesje m.in. z hasłem Kto ty jesteś? Polak mały - czarny, żółty albo biały znikajo z naszego sztetla szybciej niż np. plakaty o promocjach na ciuchach. Przypadek? Spisek? Plakaty giną w sztucznej mgle? Albo ponosi mnie rewolucyjna czujność.

6 komentarzy:

  1. może sa ładne i ktoś nie kradnie ino biere ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzie tam ładne, czarno-białe takie. Już te ze szmateksów ładniejsze - takie piekne i kolorowe, ja bym takie jumał.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ze szmateksów hasła mają gorsze, i nie takie ponadczasowe przecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hasło ,,we wtorek za półdarmo'' przetrwa wszystko, nawet hasła antyrasistowskie. Już i ras dawno nie będzie, bo wszyscy będziemy wymnięszani, a nadal serca będą bić żywiej na jego widok.

      Usuń
    2. To proste.Jakiś miejscowy biznesmen wyczaił że plakaty wieszał przyszły noblista z literatury.Za kilkanaście lat będą warte duuuże piniądze.

      Usuń
    3. Loesjowe plakaty wieszały dobre niewiasty z Kuźni. Teraz będę dumał, od której wydębić autograf.

      Usuń