środa, 15 stycznia 2014

Віктор Неборак ,,Я комусь приснився ...'' (Wiktor Neborak: *** Przyśniłem się komuś)


Wiktor Neborak. Ksywa Prokurator.  Rocznik 1961, czyli już klasyk. Członek grupy Bu Ba Bu. Lider grupy rockowej Neborok.


***

Przyśniłem się komuś
śmieszny
mający roczek
mówiłem wszystko
o czym zapomina się po obudzeniu
albo i nie mówiłem
brzmiała spokojna muzyka
ta której się przyśniłem
rozumiała wszystko bez słów

to nie było w naszym mieście
to było kiedyś zimą
świeczniki świeciły niebiesko
światło padało jak śnieg
a one uśmiechała się we śnie
no czemu ty śmieszny czemu ty
nie śnij mi się z łaski swojej
na to pozwalam innemu

ot i wszystko
maleńka miłość
nie znalazło się dla niej miejsce w rzeczywistości
nie znalazło się dla niej prawdziwe światło
śnieżnie świecą smutne świeczniki

5 komentarzy:

  1. Rak Neboraka napisał chyba utwór inspirowany kolbuszowską iluminacją świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję tu jakiś subtelny żart, choć za chiny nie mogę skapować gdzie. Lepiej by się słuchało tekstu z linią melodyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taśma z linią melodyczną tylko u Wojciecha Manna.

      Usuń
    2. Karaoke nie ma szkoda, można by trochę opanować szaleńcze zainteresowanie poezją.

      Usuń
  3. Nie w to nie uwierzę że ktoś sparodiował świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń