wtorek, 5 czerwca 2012

Raubsik Sound System

Trwają prace nad nagłośnieniem 555. Na razie udało się za pomoca pierdyliarda złączek i kabelków podłączyć mój bas bezprogowy do wieży śwagra. Chrypi, rozłącza się, nie ma dużej mocy, ale jakoś tam działa. Mam nadzieję, że w niedzielę z dwóch takich cudeniek zmontujemy system do basu i mikrofonu.

Oczywiście, można po prostu jak ludzie pójść do MDK i poprosić o pożyczenie sprzętu.

Ale nie lubię prosić. Lepiej już dać się kopnąć napięciem z sieci. 



2 komentarze:

  1. oczywiście, że lepiej dać się kopnąć niż kopnąć się po pożyczkę. a wiadome, zaraz toś zepsuje, a pani Eulalia latoś nerwowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo ja pyszny jestem. Ja to bym chciał co rano mieć telefon od Rządu Światowego z pytaniem, czy nie potrzebuję przejściówki duży jack - czincze albo innych dupereli.

    OdpowiedzUsuń