wtorek, 19 marca 2013

Księga w sZAFie

Wyszła nowa sZAFa Z recenzją Księgi wyjścia awaryjnego.,, Pewne cechy liryków sprawiły, że czekałam na debiut tego młodego człowieka i z radością powitałam wydany w bibliotece kwartalnika literackiego RED tomik „Księga wyjścia awaryjnego”.  To jedna z niewielu zalet debiutu przed trzydziestką: człowiek, nawet mając na głowie trójkę dzieci, zmarszczki i inne takie może jeszcze o sobie przeczytać, że jest młody.
,,I w tym wszystkim nie ma otwierania ran, wielkiego buntu, jest rzeczywistość, z którą owszem, jest się wiecznie na bakier, są obserwacje świata, zdarzenia codzienne.''
No tak w zasadzie jest.

W tym samym numerze parę wierszy z książki i parę (stosunkowo) nowych. I kupa innych rzeczy innych ludzi. Ogólnie - polecam.


sZAFa


10 komentarzy:

  1. z tego co widzę świetna rzecz, jeszcze lepsza niż przypuszczałem. na pewno warto byłoby się zaopatrzyć. kip on gołyn.

    OdpowiedzUsuń
  2. No stosunkowo młody. ;)
    t.r.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Super" dotyczyło tworzenia.
    Dwa podejścia. Dwa pierwsze wiersze. Tyle. Nie mogę tego czytać, płaczę.
    Przepraszam, może dokończę, gdy będzie już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czwarty wiersz z sZAFy już wesoły, przynajmniej trochę. Wiosna już jest, konie sierść zmieniają.

      Usuń
  4. :) dobra, przejdę do czwartego, jeśli mnie dobije, zabiję! przyrzekam. Tak samo mam z Wyspami bezludnymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, dobrze to ustawiłeś.
    Wstyd przyznać się, ale rozbawiło mnie słowo qrwa zestawione ze spowiedzią.
    Czy nie słyszałam gdzieś ostatniego wiersza w Twoim wykonaniu?
    A tak w ogóle - PIĘKNE, no kurcze, Tyś Poetą jest! będziesz wisiał, jak nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz, ten ze spowiedzią był czeci. A fraza nie jest moja, fraza jest żywa i prawdziwa z ulic Kolbuszowa City.

      Czwarty jest oparty na faktach o Bayer Fullu

      Usuń
    2. No czeci był, nie ominęłam. Ale czwartego nie czytałeś na urodzinach Hudaków n.p.? no słyszałam to na pewno!

      Usuń
    3. tak. Ten wiersz ma skomplikowaną historię. O jego zawiłej dedykacji wtedy mówiłem, więc sobie daruję, ale i w wydarzeniach, które legły u jego powstania i tegoż powstania genezy:) uczestniczył również pewien znany Mazur.

      Usuń